Цей модуль допоміг
мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0
щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
·
з використанням
сервісів Веб 2.0 учні можуть ефективно працювати у проекті, спілкуючись
та обговорюючи, поза межами школи
·
співробітництво в
одній групі можна організувати у блозі, при цьому я планую, щоб вчителя діти
приєднали в якості автора.
Я маю сумнів щодо
обрання способу організації взаємооцінювання учнів, використовуючи блоґи:
1) на повідомлення учня у групі запропонувати проголосувати іншим учасникам групи із оцінкою вкладу
2)використати гаджет опитувальника.
2)використати гаджет опитувальника.
Кожен
із них має свої переваги, і було б цікаво від читачів послухати думку щодо
ефекту
кожного.При
плануванні до використання інших сервісів я маю великий сумнів щодо чату.
Гадаю, що у моєму проекті це можна використати для визначення ролей учнів у
групах і подальшого спостереження за їх роботою. Але дуже смутно уявляю, як це
буде працювати на практиці. Тому скоріш за все у цьому проеті використовувати
не буду.
Немає коментарів:
Дописати коментар