Цей
модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
робота із спільними документами (одночасне редагування) для розвитку комунікативних навичок та навичок співробітництва, навичок Ефективного формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання в блозі, вікі; під час обговорення, самооцінювання, як інструменту спілкування, вирішення організаційних питань; щоб навчити учнів навичкам спілкування з іншими (форуми, чати, коментарі); за допомогою інструкцій учні здійснюють ефективний пошук ресурсів Інтернету та навчаються критично оцінювати веб-сторінки.
робота із спільними документами (одночасне редагування) для розвитку комунікативних навичок та навичок співробітництва, навичок Ефективного формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання в блозі, вікі; під час обговорення, самооцінювання, як інструменту спілкування, вирішення організаційних питань; щоб навчити учнів навичкам спілкування з іншими (форуми, чати, коментарі); за допомогою інструкцій учні здійснюють ефективний пошук ресурсів Інтернету та навчаються критично оцінювати веб-сторінки.
Для себе зробила відкриття, що проект зв'язується з життям учнів не тільки, щоб цікаво було, а й щоб уникнути плагіату.
Які
сумніви
та
побоювання? Правильно оцінити вміння учнів критично оцінювати Інтернет-ресурси...
Немає коментарів:
Дописати коментар