четвер, 21 листопада 2013 р.

Модуль 1 Рефлексія

Навчання почалося!

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу. Мені сподобалась вправа уточнення цілей. Я так не робила ніколи.Розумію, що такий прийом дозволить краще спланувати свою діяльність по їх досягненню.

Я зрозуміла, що  програма має величезні ресурси, і їх потрібно опанувати. Але я вже знаю, де це можна використати. Найскладніше мені буде спланувати свою роботу так, щоб їх опанувати. Мені треба ще навчитись раціонально розподіляти свій власний час, думаю, що тренінг мені цьому допоможе
Всі ресурси програми – теоретичне підґрунтя для проектної діяльності, приклади, які пропонуються на сайтах допоможуть планувати та розробляти власні навчальні проекти, а також адаптувати до потреб та умов свого класу, визначити стратегію оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар